Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; posprzedażowa obsługa klientów oraz budowanie i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; informowanie klientów o nowych produktach i usługach; ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie; analizowanie i aktualizowanie danych o klientach; rozwiązywanie problemów klientów i przyjmowanie reklamacji;sporządzanie dokumentacji w zakresie współpracy z klientem
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: doświadczenie w branży
Uprawnienia: biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Wymagania inne:Doświadczenie na danym lub podobnym stanowisku minimum 2 lata
Miejsce pracy:Poznań
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 11 715 PLN