Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz budowanie relacji biznesowych. przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji z klientami. Realizacja procesu zamówień B2B - od przyjęcia zamówienia po jego finalizację. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości sprzedażowych. Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wdrażania nowych rozwiązań i obsługi klientów. Raportowanie wyników sprzedaży oraz działań rozwojowych przełożonemu.Obsługa klienta przed - posprzedażowa.
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:Konieczne doświadczenie w zawodzie Przedstawiciel handlowy - 2 lata lub Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży - 2 lata. Umiejętność w wystawianiu dokumentów księgowych (np. faktur) oraz programów ERP/CRM. Umiejętność prowadzenia negocjacji. Umiejętność tworzenia raportów i prezentacji. Umiejętności do weryfikacji po stronie pracodawcy.
Miejsce pracy:Cząstków Mazowiecki
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN