Chemnovatic to globalny lider w produkcji zaawansowanych produktów nikotynowych, takich jak czysta nikotyna, sole nikotyny oraz mieszaniny nikotynowe. Nasza innowacyjna technologia i standard produkcji STC (Sustainable, Traceable, Compliant) gwarantują zrównoważony rozwój na każdym etapie, od nasion tytoniu po gotowy produkt. Dzięki pełnej kontroli nad procesem produkcyjnym, począwszy od uprawy tytoniu, poprzez ekstrakcję i destylację nikotyny, aż po tworzenie zaawansowanych produktów nikotynowych, oferujemy najwyższą jakość dostosowaną do potrzeb naszych klientów.
Nasza nowoczesna fabryka w jest świadectwem zaawansowania technologicznego, które umożliwia nam kreowanie przyszłości wolnej od dymu tytoniowego. Oprócz produkcji surowców nikotynowych, oferujemy szeroki wachlarz usług, w tym wsparcie regulacyjne, usługi laboratoryjne oraz produkcję marek własnych. Chemnovatic jest także zaufanym partnerem badawczo-rozwojowym dla firm korporacyjnych na całym świecie.
Od momentu założenia, stawiamy na najwyższą jakość naszych produktów, co potwierdzają wdrożone w 2017 roku systemy ISO oraz HACCP, w tym Dobra Praktyka Higieniczna i Dobra Praktyka Wytwarzania (GHP/GMP). Nasze wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju i zaangażowanie w przestrzeganie wysokich standardów zostały docenione przez EcoVadis (Srebrny Medal) i wiele innych instytucji certyfikujących, co potwierdza naszą pozycję wśród firm osiągających najlepsze wyniki w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Dołącz do zespołu Chemnovatic i twórz z nami przyszłość innowacyjnych rozwiązań nikotynowych!
Specjalista ds. rozwoju i obsługi klienta zagranicznego
Miejsce pracy: Lublin, Ludwika Spiessa 9
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów polskich i zagranicznych poprzez efektywne zarządzanie zamówieniami, platformą sprzedażową B2B oraz współpracę z innymi działami. Wspieranie rozwoju firmy poprzez analizę rynku, przygotowywanie ofert oraz kreowanie nowych produktów i marek, przy jednoczesnym dbaniu o wysoką jakość obsługi i optymalizację procesów sprzedażowych.
- Obsługa i realizacja zamówień składanych na platformie B2B
- Obsługa i realizacja zamówień przypisanych klientów
- Zarządzanie platformą sprzedażową B2B, w tym dbanie o aktualność danych
- Przygotowywanie wycen i ofert
- Obsługa reklamacji przypisanych klientów
- Raportowanie wyników sprzedaży
- Raportowanie efektów prowadzonych działań
- Zawieranie umów z klientami
- Prowadzenie bazy klientów zgodnie z procedurami firmy
- Stały kontakt z klientami polskimi oraz zagranicznymi w języku angielskim
- Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby działu sprzedaży z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego MS Excel, Qlik, Comarch.
- Opracowywanie różnego rodzaju materiałów marketingowych oraz ofert w j. polskim oraz j. angielskim
- Uczestnictwo w kreowaniu nowych produktów oraz marek we współpracy z działem rozwoju oraz działem jakości oraz ich sprawne wdrażanie na rynek we współpracy z działem handlowym
- Analiza rynku i działań konkurencji
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji powierzonych zadań