Zakres zadań; Tworzenie i przygotowywanie ofert handlowych w nowym sklepie internetowym przy użyciu CRM Gestor Nexo Pro (Insert) dla klientów B2B i B2C. Negocjowanie warunków współpracy. Obsługa zamówień i kontakt z klientami telefonicznie, mailowo, a także przez komunikatory internetowe. Współpraca z działem sprzedaży i marketingu dbanie o to, aby oferta była atrakcyjna i dostosowana do potrzeb klientów. Monitorowanie trendów rynkowych i optymalizacja procesów sprzedażowych .Pracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja od wyników.Możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności w branży e-commerce.Wymagania; Bardzo dobra obsługa komputera; MS Word, Excel, CRM Gestor Nexo Pro (Insert) mile widziane, e-mail, Google Translate, ChatGPT, Android, Windows 11.Znajomość e-commerce i systemu PrestaShop będzie dużym atutem!
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Podobne oferty