Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych
KONE jest pracodawcą zapewniającym równe szanse, równe traktowanie wszystkim osobom bez względu na rasę, płeć, religię, kolor skóry, pochodzenie narodowe, wiek, stan cywilny lub niepełnosprawność. W KONE koncentrujemy się na tworzeniu innowacyjnej i opartej na współpracy kulturze pracy, w której cenimy wkład każdej osoby. Zaangażowanie pracowników jest dla nas kluczowym obszarem zainteresowania, gdzie zachęcamy do uczestnictwa, wymiany informacji oraz pomysłów. W KONE staramy się budować i pielęgnować kulturę, która promuje i ceni różnorodność. Napędza to nasze innowacje i zbliża nas do klientów oraz społeczności, którym służymy. Przestrzegamy etycznych praktyk biznesowych. Staramy się rozwijać kulturę współpracy, w której współpracownicy ufają sobie i szanują się nawzajem, a dobre wyniki są doceniane. Będąc doskonałym miejscem do pracy, z dumą oferujemy możliwości, które pomogą Ci budować karierę, osiągnąć osobiste cele oraz pozwolą prowadzić zdrowe i zrównoważone życie. Razem możemy sprawić, że KONE będzie doskonałym miejscem pracy, a miasta lepszymi miejscami do życia.
Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych
Miejsce pracy: Wrocław, Fabryczna, Północna 15/19
Twój zakres obowiązków
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie serwisu urządzeń dźwigowych (wind, schodów ruchomych)
Prowadzenie proaktywnych działań sprzedażowych, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi
Promowanie innowacyjnych rozwiązań i usług serwisowych firmy KONE, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
Budowanie długofalowych relacji biznesowych, opartych na zaufaniu, jakości i profesjonalizmie
Analizowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
Współpracę z zespołem technicznym oraz innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta
Monitorowanie rynku oraz aktywne uczestnictwo w procesach rozwoju portfela usług
Nasze wymagania
Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży, najlepiej usług lub produktów technicznych/B2B
Umiejętności finalizowania transakcji oraz negocjowania warunków handlowych
Komunikatywności, otwartości i wysokiej kultury osobistej – umiejętności budowania relacji z klientami
Proaktywności, samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Znajomości podstawowych warunków kontraktów handlowych i zasad współpracy w sektorze B2B
Czynnego prawa jazdy kat. B
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej organizacji na podstawie umowy o pracę
Kwartalny system premiowy oparty na wynikach sprzedażowych
Możliwość realnego rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach – lokalnych i międzynarodowych
Narzędzia pracy – w tym samochód służbowy (z możliwością prywatnego użytkowania), telefon, laptop
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, z możliwością objęcia opieką również Twojej rodziny
Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit), w tym karta Multisport
Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz pakiet wsparcia (prawnik, psycholog, doradca finansowy)
Zakres obowiązków: sprzedaż oprogramowania Symfonii m.in. do działów księgowych, kadrowych oraz właścicieli firm realizacja powierzonego planu sprzedaży aktywne pozyskiwanie klientów podczas pracy na leadach i zimnej bazie prowadzenie procesu sprzedażowego w...
budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych organizację i prowadzenie spotkań...
budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych organizację i prowadzenie spotkań...
Realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, prowadzenie negocjacji sprzedażowych, przygotowywanie umów sprzedażowych i koordynację ich realizacji, współpraca z innymi działami hotelu, raportowanie aktywności sprzedażowych oraz wyników...
Rozwój sprzedaży i budowanie trwałych relacji z klientami.Profesjonalną obsługę klientów, oferując kompleksowe wsparcie w zakresie naszych produktów.Pozyskiwanie nowych klientów i aktywne rozszerzanie bazy kontaktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...