Rozwijanie i stosowanie wiedzy na temat rynku, branży, produktów i narzędzi w celu przygotowania się do zaoferowania najlepszego rozwiązania dla wyzwań biznesowych klientów. Współpraca z klientem i z zespołami międzylokacyjnymi i międzyfunkcyjnymi.Prowadzenie rozmów na temat pomiaru i atrybucji mediów wyszukiwania i/lub wideo.Zarządzanie księgą biznesową, pracując w całym cyklu biznesowym z zespołami krajowymi (np. planując, prezentując, wdrażając i optymalizując).Godziny pracy 9:00 - 17:00Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:wykształcenie wyższe, min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta i doradztwem do spraw rynku lub budowaniem relacji biznesowych, jęz. angielski C1 w mowie i piśmie
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:19 833,33 PLN