Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Chęć do nauki
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku (jako osoba świadcząca wsparcie techniczne). Wymagana znajomość obszaru technologicznego. Wymagana motywacja do zdobywania wiedzy na temat procedur i procesów Service Desk. Wymagana elastyczność do pracy zmianowej.
Katowice
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Podobne oferty