Zarządzanie zmianami w procesie zakupowym dla uruchomionych projektów
Negocjacje cen zakupu części i oprzyrządowania dla zmian technicznych oraz analiza wydajności
Odpowiedzialność za terminowość dostaw
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zmian w projekcie
Odpowiedzialność za tworzenie zamówień części i narzędzi w zakresie zmian projektowych
Zarządzanie zmianami dotyczącymi części zakupowych oraz wdrażanie pomysłów oszczędnościowych w ich obszarze
Rozwiązywanie sytuacji dotyczących ryzyka zatrzymania dostaw
Wsparcie innych działów w celu rozwiązania problemów z dostawami oraz z jakością
Analiza wydajności, komunikacja z Program Managerem, w razie konieczności wdrażanie dodatkowych działań
Wsparcie Commodity (proces zakupu towaru) w zakresie komunikacji wewnątrz zakładu w następujących inicjatywach: Outsourcing i Insourcing, Resourcing, zmiany w projektach, badanie rynku, redukcje stanów magazynowych
Negocjacje dla części zamiennych u dostawców bez długoterminowej strategii / koordynacja z Service Program Managerem
Zarządzanie zwrotami - prowadzone przy wsparciu ze strony Commodity
Kontrola procesu zamówień prototypów i wzorców
Zarządzanie magazynami konsygnacyjnymi dostawców
Negocjowanie i raportowanie oszczędności w zakresie przypisanych dostawców
Uczestnictwo w spotkaniach
Wymagania:
Co najmniej średnie wykształcenie – kierunki techniczne
Min. 3 lata doświadczenia w pracy w dziale zakupów (mile widziane doświadczenie w branży automotive)
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
Dodatkowym atutem będzie znajomość SAP
Umiejętności negocjacyjne – negocjacje z dostawcami
Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz priorytetyzacji zadań
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Prywatną opiekę medyczną
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Multikafeterię Benefit Systems i inne świadczenia
Dofinansowanie do posiłków – 50 %
Owocowe poniedziałki
Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji