m.in. przygotowywanie umów dla klientów, zakładanie ich kont oraz nadawanie odpowiednich uprawnień systemowych; Zarządzanie procesem fakturowania, dbanie o poprawność rozliczeń oraz współpraca z zespołami ds. zgodności i prawnymi w celu rozwiązywania ewentualnych problemów; Obsługa narzędzi CRM oraz zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta poprzez szybkie i skuteczne odpowiadanie na zapytania.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:[Inne] : Mile widziane co najmniej dwumiesięczne doświadczenie w pracy obejmujące zarządzanie procesem zamówień, rozwój sprzedaży oraz kompleksową obsługę klienta. Miło widziane znajomość języków: arabskiego, angielskiego i francuskiego (pracodawca nie wymaga certyfikatów);
Miejsce pracy:Gdynia
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 666,66 PLN