Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół. Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Nowy Targ
Nr ref.: 000021389
Twój zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji
Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert
Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych
Realizacja celów sprzedażowych
Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
Nasze wymagania:
Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)
Mile widziane ukończone studia wyższe, kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
Wysoka motywacja do osiągania wyników
Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności
Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej
Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we...
obsługa klientów w zakresie usług finansowych i ubezpieczeniowych udzielanie informacji, pomoc w wypełnianiu wniosków i dokumentacji monitorowanie zgłoszeń i dbanie o terminową realizację budowanie trwałych relacji z klientami zdolności komunikacyjne i łatwość w...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale...
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub kontraktu B2B ZAKRES OBOWIĄZKÓW ustalanie terminów dostaw oraz ich potwierdzanie telefoniczne z konsumentem na terenie UE kontakt z klientem niemieckojęzycznym – udzielanie odpowiedzi na zadane pytania...
Obsługa klientów biznesowych przez telefon, e-mail i czat. Realizacja dyspozycji i zapytań klientów. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działami. Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w Contact...