Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma jest liderem branży tytoniowej.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu,
  • Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów,
  • Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu,
  • Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
  • Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1,
  • Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta,
  • Sprawne posługiwanie się komputerem,
  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto,
  • Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów oraz dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie,
  • Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce,
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy,
  • Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Gdzie jeszcze rekrutują?