Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu
  • Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów
  • Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu
  • Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb
  • Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1
  • Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta
  • Sprawne posługiwanie się komputerem
  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy
Mile widziane:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto
  • Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów
  • Dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie
  • Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy
  • Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Gdzie jeszcze rekrutują?