Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
                            W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta. Sprawdzisz się tu, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, potrafisz działać pod presją i szukasz stabilnej pracy w zgranym zespole. Znajomość języka angielskiego (min. B1) będzie niezbędna. 
- Obsługa zgłoszeń klientów poprzez portal zgłoszeń oraz skrzynkę mailową,
 - Rozwiązywanie spraw związanych z zarządzaniem członkostwami zgłaszanych przez Kluby,
 - Rozpatrywanie reklamacji oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów,
 - Raportowanie błędów systemowych do odpowiednich zespołów technicznych,
 - Konsultowanie przypadków naruszenia danych osobowych zgodnie z wytycznymi RODO,
 - Współtworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej dotyczącej obsługi klubowicza,
 - Tworzenie szablonów odpowiedzi oraz komunikatów kierowanych do klubowiczów sieci Just GYM, z dbałością o ich jakość i spójność.