Starszy ekspert ds. obsługi klienta

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy ekspert ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5364
OBOWIĄZKI:
Nadzorowanie operacyjnych aspektów pracy zespołu, identyfikacja najczęściej spotykanych problemów, kształtowanie spójnego podejścia do ich rozwiązywania jak i spełnienia uzgodnionych warunków świadczenia usług. Odpowiedzialność za operacyjne i kadrowe aspekty nadzorowania zespołu zarządzającego aktywami (Asset Manager) i oferowanie spójnego podejścia do rozwiązywania problemów i realizacji uzgodnionych usług. Określanie poziomu ryzyka oraz efektywne reagowanie na eskalowane zapytania. Poprawna ocena kompleksowości zapytań klientów oraz pilnowanie poprawnej priorytetyzacji zadań w zespole. Identyfikacja specyficznych wymagań stawianych przez klientów, jak i wdrożenie potrzebnych zmian w celu poprawy serwisu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie biznesem lub pokrewne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Księgowość
Uprawnienia: zarządzanie zasobami ludzkimi
Uprawnienia: zarządzanie projektami


Wymagania inne:

solidna wiedza na temat obsługi aktywów , globalnych procesów i systemów operacyjnych, nowoczesne zarządzanie bankowością; zarządzanie finansami; 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2,5 roku doświadczenia na stanowisku analityka, certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 291,75 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?