Starszy specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/22/1056
OBOWIĄZKI:
- Komunikacja z klientami za pomocą narzędzi telekomunikacyjnych (w tym poprzez telefon i pocztę elektroniczną), kontakt z działem logistyki i produkcją, udzielanie pomocy klientowi jako główny punkt kontaktu w sprawie jego zamówienia, praca z angielskojęzycznym klientem. Wprowadzanie zamówień do systemów Spółki. Obsługa zwrotów. Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem zamówienia, dostawy, zwrotu.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe (minimum licencjat). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: obsługa klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność prioryteryzacji zadań, skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 450 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?