Support specialist (business)

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Support specialist (business)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/1856
OBOWIĄZKI:
Zapewniać obsługę klienta biznesowego, zapewniać doskonałą obsługę klientów za pośrednictwem firmowej aplikacji czatu na żywo oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu, świadczyć usługi dla klientów w sposób, który będzie zapewniał im poczucie bezpieczeństwa przy korzystaniu przez klientów z usług Revolut, reprezentować markę Revolut online, współpracować z innymi zespołami z Londynu i Moskwy w celu odnajdywania rozwiązań dla każdego problemu klientów, wykonywać inne polecenia przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

co najmniej 1.5 roku doświadczenia na stanowisku support specialist (specjalista ds obsługi klienta) lub pokrewnych w instytucji finansowej, wykształcenie wyższe, doskonałe umiejętności analizy, umiejętność pracy z klientem, zdolność pracy pod presją czasu , dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 508 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?