Nawiązując współpracę z klientem zakładamy, że uda nam się go utrzymać przez długi czas. Aby tak się stało należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach dotyczących wzajemnych relacji. Przede wszystkim pamiętaj o swojej roli- przejmuj inicjatywę. Czekając na to aż klient sam się do ciebie zgłosi możesz go bezpowrotnie utracić. Klient znajdujący się obecnie w trudnej sytuacji będzie oczekiwał od ciebie sposobu na jej poprawę. Pracując nad klientem pracujesz nad zwiększeniem wydajności twojej sprzedaży. Daj klientom czas na przetrawienie informacji. Jeśli okazuje wątpliwości upewnij się, że dobrze zrozumiał twoje intencje. Czasem zbudowanie właściwej relacji wymaga czasu. Budowanie zaufania to żmudny proces, jednak właściwie przeprowadzony daje długotrwałe efekty. Dostosuj ilość informacji do indywidualnych potrzeb klienta. Przygotuj te, które najbardziej charakteryzują sytuację w jakiej się znalazł. Nie zapominaj o sile sugestii. W oczach klienta masz być specjalistą w swojej branży. To do ciebie ma się zwrócić w chwilach wątpliwości. Opowiadaj o produkcie obrazowo niezależnie od tego jaki jest przedmiot twojej sprzedaży. Obrazy łatwiej zachować w pamięci. Przywołaj w pamięci pierwsze skojarzenie z Wrocławiem. Przyszło ci do głowy wrocławskie zoo?
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
świętokrzyskie / Staszów
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
podkarpackie / Kupno
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
łódzkie / Zduńska Wola