Bądź sobie szefem czyli o organizacji czasu

26 kwietnia 2013
przez

Wydajność twojej pracy zależy w dużej mierze od właściwej organizacji. Pracując jako przedstawiciel handlowy w Bytomiu sam organizuję kolejność przeznaczonych do realizacji zadań. W tym zawodzie zła organizacja drastycznie wpływa na wyniki pracy. Unikając rozpraszaczy i skupiając się w pierwszej kolejności na wyznaczonych zadaniach nie miewam trudności z wypracowaniem normy. Oczywiście nie da się całkowicie zaplanować swojej pracy. Nie mam wielkiego wpływu na bodźce z zewnątrz, jestem na nie narażony cały czas, staram się jednak unikać opóźnień wynikających z mojej winy. Utknięcie w korku spowodowane zbyt późnym wyjściem z domu, dezorganizuje mi cały dzień i wywołuje niezadowolenie klienta. Będąc swoim własnym szefem nie mogę zrzucić winy na pracownika. Od tego czy uda mi się zrealizować wszystkie zaplanowane na dany dzień zadania, zależy to ile czasu będę miał tego dnia dla mojej rodziny. Koncentrując się na początku na najistotniejszych spotkaniach unikam niepotrzebnego stresu i napięcia.

Napisz komentarz

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?