Klient jest najważniejszy

25 kwietnia 2013
przez

Traktuj swojego klienta tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Od teraz jesteś swoim panem. Budujesz własną renomę na relacjach jakie nawiążesz z klientami. Pamiętaj, że na profesjonalizm składa się wiele elementów. Zadbaj o swój nienaganny wizerunek. Nie zapominaj o uśmiechu i entuzjastycznym podejściu. Swoboda w nawiązywaniu kontaktu i twój optymizm działa na klienta jak nic innego. W Poznaniu bardzo ceni się otwartość przedstawicieli handlowych. W tym zawodzie pierwsze wrażenie może być tym decydującym. Przewiduj potrzeby klienta- zaskocz go dokładną analizą jego sytuacji. Spraw by czuł się kimś ważnym. Bądź uprzejmy- nie pozwól by w relacji z tobą, klient źle się poczuł. Pracuj z pozytywnym nastawieniem. Swoim optymizmem zarazisz innych. Akceptuj odmienne poglądy. Pamiętaj, że każdy ma prawo do swojego zdania. Naucz się kompromisu- kłótliwa osobowość źle wpływa na wzajemne relacje. Wzbudzaj podziw- pracując nad sobą. Spraw by spotkania z tobą sprawiały klientom przyjemność. Doceniaj to co robią inni. Poczucie wdzięczności, wywiera pozytywny wpływ na innych. Naucz się chwalić ludzi. poczują się fantastycznie i na długo cię zapamiętają. I na koniec nie zapominaj o uwadze. Bądź dobrym słuchaczem. Angażuj się w rozmowę ale nie przerywaj kiedy ktoś mówi. Aktywne słuchanie daje zdumiewające efekty.

 

 

 

 

Napisz komentarz

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Gdzie jeszcze rekrutują?